facebook KLIK PANGKAH UNTUK TUTUP Button Close
loading...

Masih ingat dengan noor farhan bekas suami abby abadi sebelum bercerai tahun lalu?? Anda pasti terkejut beruk lihat 7 foto keadaan terkininya yang sungguh tak disangka-sangka!!!


Noor Farhan Che Bakar adalah bekas suami Abby Abadi. Kisah penceraian mereka pernah menjadi tumpuan sebelum ini. 

Terkini, Noor Farhan mula menjinakkkan diri dalam bidang seni. Ini komen Farhan yang dipetik daripada Mangga Online:  

Hari ini saya menjalani sesi casting pertama dan alhamdulillah saya lepas untuk ke peringkat kedua pula selepas ini. Segala-galanya macam pantas sahaja.

Ia bermula bila saya diperkenalkan oleh seorang kawan kepada pihak yang pernah menguruskan talent agency, Jamal Tommy Talent Agency. Semalam saya dapat panggilan untuk pergi casting.


Saya masih baru lagi dan berterima kasih kepada pihak yang memberikan tunjuk ajar kepada saya.



Farhan kini dalam proses percubaan menceburi bidang lakonan dan model pengiklanan. 

Ini kata Farhan lagi: 

Kawan-kawan saya sarankan saya mencuba nasib dalam bidang seni. Pada mulanya saya berat hati juga sebab dah rasa peritnya bila menjadi tumpuan dengan isu sensasi. Saya akui ketika pertama kami saya bercakap dengan media, saya memang takut-takut. Maklumlah saya tak pernah lalui semua itu.

Tapi ia sebenarnya memberi kekuatan kepada saya dan saya menjadi seorang yang lebih berani dan tidak malu-malu lagi,

Kalau ada lakonan aksi memang saya minat. 

Terbaru, Farhan telah berjaya menurunkan berat badan sebanyak 10kg dan memperoleh berat badan ideal.

Sumber: lubukikansepat 



 

Sumber berita: infoberitaviral, superkiram, ohkisahnya.blogspot.com
loading...
Masih ingat dengan noor farhan bekas suami abby abadi sebelum bercerai tahun lalu?? Anda pasti terkejut beruk lihat 7 foto keadaan terkininya yang sungguh tak disangka-sangka!!! Masih ingat dengan noor farhan bekas suami abby abadi sebelum bercerai tahun lalu?? Anda pasti terkejut beruk lihat 7 foto keadaan terkininya yang sungguh tak disangka-sangka!!! Reviewed by suka hati on 6:58 pm Rating: 5
Powered by Blogger.