facebook KLIK PANGKAH UNTUK TUTUP Button Close
loading...

Anak² Merempat Di tinggalkan Ayah Di Pusat Snooker. Kisah Anak² Ini Buat Ramai SEBAK !!!


Anak² Merempat Di tinggalkan Ayah Di Pusat Snooker. Kisah Anak² Ini Buat Ramai SEBAK !!! | Kisah pelajar perempuan SMK Seri Kota Puteri ini mula viral di media sosial. Membaca sedikit kisahnya, sudah membuatkan hati terasa dengan kesusahan yang dialaminya itu.
Seawal usia remaja begitu, dia dan adik beradiknya yang lain ditinggalkan bapa yang entah kemana. Akhirnya terpaksa menumpang berteduh di pusat hiburan berkenaan.
Pernah dibuang sekolah semasa tingkatan 4. Di waktu tingkatan 5 pula, dia datang untuk daftar seorang diri sebelum menghilangkan diri beberapa bulan kemudian. Bimbang pelajar yang mempunyai potensi ini ketinggalan, guru terbabit berusaha mencari dan memastikan dia berjaya. Hasilnya? Sangat tidak mengecewakan!
Hidup merempat menumpang di pusat snuker bersama adik beradik yg lain. Inilah rumah mereka. Beraya berpuasa berteduh semua disini. Namun masih mampu utk cemerlang dlm SPM -6A 1B 1C. Inilah kejayaan yg amat bermakna utk adik Farrah Marcella, pelajar SMK Seri Kota Puteri Pasir Gudang Johor
Insya Allah saya punya kawan2 yang perihatin. Saya bercadang untuk membantu pengajian beliau seterusnya. Saya harap anda sudi utk sama2 membantu. Maklumat detail akan dimaklumkan nanti.
**chk status saya sebelum ni atau wall cikgu Suraya ( adik saya yg sedih terharu meraikan kejayaannya )**
“Anak ini tidak berkemampuan..ditinggal bapa adik beradik ramai, xde rumah. Kerap tidak hadir ke sek n akhirnya dibuang sek masa ting 4, naik ting 5 dtg daftarkan diri sndiri..bbrp bln hilang lg…saya carik dia…saya lihat dia susah n jika saya x bantu merupakan 1 kerugian krn saya nampak dia ada potensi. Saya bawak dia balik umah saya jg dia..ajar dia..tuisyen kan dia..hanya dlm tempoh 2 bln setengah shj…akhirnya atas usaha dia juga yg x kenal erti penat…dia berjaya!…Allah….semoga dia terus diberikan kekuatan kecemerlangan dunia n akhirat.”
Quote Cikgu Suraya Abdul Rahim.
loading...
Anak² Merempat Di tinggalkan Ayah Di Pusat Snooker. Kisah Anak² Ini Buat Ramai SEBAK !!! Anak² Merempat Di tinggalkan Ayah Di Pusat Snooker. Kisah Anak² Ini Buat Ramai SEBAK !!! Reviewed by suka hati on 12:01 am Rating: 5
Powered by Blogger.