facebook KLIK PANGKAH UNTUK TUTUP Button Close
loading...

(VIRAL MALAYSIA) : Hamil Anak Pertama..Perangai Suami Berubah,Selalu Balik Rumah Mak Sorang,Bila Selidik Rupanya Dia...

Hamil Anak Pertama..Perangai Suami Berubah,Selalu Balik Rumah Mak Sorang,Bila Selidik Rupanya Dia… |Saya ibu muda yang tengah hamil anak pertama dan usia kandungan baru 11 minggu.Masalah saya kenapa sejak berkahwin dengan husband ni saya rasa macam saya ni penyekat pintu rezeki dia.

Capture

Suami bekerja dengan mengusahakan tanah sendiri hasil pendapatan kami dari tanaman yang ditanam di kebun. suami selalu cakap yang sebelum ini hasil kebun semua lumayan tapi semenjak kebelakangan ini dia selalu merungut cakap hasil dah sikit tak macam sebelum ni. Sebelum ini bermaksud sebelum kami berkahwin,hati isteri mengandung mana tak terasa bila suami cakap macam tu.sebelum ni suami sangat yakin dengan rezeki selepas berkahwin tapi sekarang semua dah lain. saya rasa macam saya punca segalanya bila suami stress suami mesti akan balik rumah ibu dia tanpa membawa saya.

Kadang-kadang sampai 2,3 malam dia tak balik,dia akan berkurung dalam bilik saja,bila dia balik rumah MIL seorang diri lagi saya rasa macam saya ini isteri yang tak berguna langsung. saya sedih tengok suami saya sedih macam sekarang ni. Hari-hari fikir cara nak meningkatkan ekonomi keluarga lagi-lagi lepas ni tanggungan suami dah bertambah,sebelum ni saya tau ekonomi suami tak macam ni,smua okey.-KRT
loading...
(VIRAL MALAYSIA) : Hamil Anak Pertama..Perangai Suami Berubah,Selalu Balik Rumah Mak Sorang,Bila Selidik Rupanya Dia... (VIRAL MALAYSIA) : Hamil Anak Pertama..Perangai Suami Berubah,Selalu Balik Rumah Mak Sorang,Bila Selidik Rupanya Dia... Reviewed by suka hati on 9:16 am Rating: 5
Powered by Blogger.