(TRENDING TERKINI) : Bosan Sinki TERSUMBAT. Lelaki Ini Temui Cara MUDAH Yang Ramai Tak Sangka !!!

Bosan Sinki TERSUMBAT. Lelaki Ini Temui Cara MUDAH Yang Ramai Tak Sangka !!! | Masalah yang sering di hadapi di rumah ialah sinki tersumbat. pelbagai cara yang digunakan untuk mengatasinya namun ia tetap berulang. disini kami kongsikan tips untuk mengatasinya yang sangat mudah.

Tips-Atasi-Sinki-Tersumbat

  1. Ni la rahsia abam, abam guna soda. Kedai hadware ade jual dik, tanya jelah tokey kedai tu. Biasanya soda ni tak display. Jgn tanya abam kenapa, abam pun tak tau. Ada org ckp guna soda bikarbonat yg buat masak tu pn boleh. Tp xsekuat soda ni la. Kalau soda tu kuat abis melelas perut kau dik, x gitu?
1

2

Ni bentuknya soda tu, keping2. Jangan kau pegang dgn tangan pulak, melelas tangan kau abam tak tanggungjawab dik. Ikut pandai kau la..

32.
Pastu kau masak air. Abam guna bekas paling besar abam ada. Lagi besar lagi banyak air, bermakna lagi banyak dia boleh cuci paip kau yg tersumbat tu.

4

3. Pastu kau letak soda macam ni ha. Tunggu air menggelegak utk step seterusnya.

5

4. Ha, dh menggelegak pun air abam. Apa lagi, tutup api dan tuang dlm singki kau tu tanpa belas kasihan.

6

5. Tak sempat tunjuk mcm mana soda tu bertindakbalas. Mana sempat dik, abam tuang pastu abam jgk nk shoot. Akak kau sedap je makan nasik.. kalau kau buat sendiri nanti tgk sendiri la ye..

Ok, dah selesai air turun semua kau pasang lagi air camni. Bagi kekotoran dlm saluran tu semua jalan. Suka2 lepak dlm saluran buat apa, hangin je abam dik.. dh siap ni senyum je hakak kau. Yelah jimat tak payah panggil orang.. ok, tu je. Kim salam kt ayah kau ye dik, bgtau abam ucap slamat ari raye.. ✌ Kredit:- Mat Isa
(TRENDING TERKINI) : Bosan Sinki TERSUMBAT. Lelaki Ini Temui Cara MUDAH Yang Ramai Tak Sangka !!! (TRENDING TERKINI) : Bosan Sinki TERSUMBAT. Lelaki Ini Temui Cara MUDAH Yang Ramai Tak Sangka !!! Reviewed by suka hati on 5:33 pm Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.