facebook KLIK PANGKAH UNTUK TUTUP Button Close
loading...

BUKAN NAK MENGAIBKAN !!! Hanya Kerana Cadar Putih, Saya Sedari Siapa Isteri Saya Sebenarnya Pada Malam Pertama. BACALAH DULU BARU TAHU...


'Saya kenali isteri 3 tahun lepas. Hubungan kami sangat rapat. Kami dibesarkan dari golongan keluarga yang kuat pegangan agamanya. Sehari sebelum kami dinikahkan, ada sahabat yang lebih 'mengenali' isteri saya menasihatkan agar saya menggunakan cadar putih di kamar/bilik malam pertama kami nanti...'

Beberapa jam selepas selesai kami bersama, isteri menangis teresak2 dan mula menceritakan hal yang sebenar. Sahabat yang saya sangkakan 'sahabat selamanya' itu adalah manusia paling durjana pernah saya jumpa !


Bismillahirrahmanirrahim…saya harap sangat post saya ni admin akan post dekat page kisah benar,sebab saya nak share pengalaman yang saya sendiri lalui..Saya baru 4 bulan berkahwin dengan suami saya,dan saya masih belajar di ipta terkemuka di malaysia .ceritanya begini,saya mempunyai masa silam yg sangat dahsyat yang tak mampu dibayangkan,saya telah berzina dan membuat maksiat..sebelum saya kenal dengan suami saya ,setahun saya mendiamkan diri dan berubah dan pade ketika itu,pergantungan saya hanya pada Allah…
saya lupakan dumia,saya kejar cita2…dan saya pernah berdoa "ya Allah ,kalau aku diberi peluang untuk mengenali lelaki lagi,kau kenalkan aku dengan jodohku ya Allah ,aku tak sanggup bercinta dan mmbuang masa,aku pilih jalan Mu dan aku bertaubat ya Allah…sebulan selepas aku berdoa sebegitu aku diperlenalkan dengan seorang lelaki yg kini suami ku..subhanllah..wallahi..dia alim sangat dan langsung tidak pernah menyentuh aku dan sangat menghormati ku sebagai wanita,kami tidak keluar bersama,langsung tidak bercinta,
beberapa bula setelah kenal,dye datang berjumpa abah dan terus masuk meminang..sebelum bertunang,aku jujur dengan dye aku sudah terlanj uur dan aku cerita segala kisah silam aku bukan niat membuka aib tapi aku cuba berterus terang sebab aku taknak satu hari namti bile kami bersama lepas nikah,dyedapat tahu dan dye akan tertekan lalu menceraikan ku..jadi,aku ambil langkah selamat dengan memberitahu dlu,untuk tidak mengkhianati bakal imamku…selepas diberitahu,dye terperanjat dan wallahi,dye tak samgka aku yang bertudung labuh kini mempunyai kisah silam sangat dahsyat dulu…
selepas memberi dye mase dalam 2 bulan menyepi ,selepas istikharah yang buat kesekian kali,dye hantar rombongam merisik daripade keluarga dan 3 bulan selepas itu kami bertunang dan 3 bulan selepas tunang kami bernikah…dye terima aku..wallahi dye kate dye ingin selamtkan aku…seperti ape yg dikatakan tunang ini…dye kate itu cume kisah silam…aku gembira..seperti yang kami rase,suami aku 'one in a million "bukan?ya ,betul…tapi ..jgn sangka ,kite pendosa tisak diuji allah..bukan senang taubat kite diterima,selepas sebulan berkahwin…tiade angin tiade ribut,dye ungkit aku siapa…
Allah,sakitnya …demi Allah…aku taat,patuh pada Allah dan suami ku…minta maaf setiap hari,tapi dugaan Allah melebihi segalanya,dye sentiase ungkit aku perempuan kotor,ramai lelaki dah sentuh,jijik dengan aku sampai dye tak sanggup nak sentuh aku..kami yang konon nya ingin bercinta selepas nikah,lentap begitu sahaja…kini,aku masih begini..berbekalkan kekuatan daripada kisah silam aku yg tauk sanggup aku ceritakan..aku masih di sini…belajar,aku isteri,aku anak dan aku juga bakal ibu kepada anak yang berada dalam kandungan ku (5 minggu)..doakan lahh aku diberi kekuatan untuk mengaharungi dunia…

aku tidak berniat untuk mengaibkan suami..cuma,aku ingin bercerita,kepada lelaki yang menerima wanita yg terlajur,terimalah sebenar benarnye..jangan separuh jalan..dan buat wanita yang dikasihi,jagalah diri anda sebaik-baiknya kerana…sekali anda terjerumus ke kancah zina,Allah akan turunkan balasan cash di dunia…bertaubatlah dengan sebenar-benar taubat…Menerima wanita sebegini bukan sesuatu yang mudahh..aku faham tindakan suamiku dan aku redha..buat encik tunang,yang menerima bakal isterimu,tahniah…teruskan usaha anda..ingat ,ini TIDAK MUDAH.
loading...
BUKAN NAK MENGAIBKAN !!! Hanya Kerana Cadar Putih, Saya Sedari Siapa Isteri Saya Sebenarnya Pada Malam Pertama. BACALAH DULU BARU TAHU... BUKAN NAK MENGAIBKAN !!! Hanya Kerana Cadar Putih, Saya Sedari Siapa Isteri Saya Sebenarnya Pada Malam Pertama. BACALAH DULU BARU TAHU... Reviewed by suka hati on 9:43 am Rating: 5
Powered by Blogger.