facebook KLIK PANGKAH UNTUK TUTUP Button Close
loading...

HAIRUL AZREEN TERKILAN KES HANTARAN HAMPIR RATUSAN RIBU

Mengakui terkilan apabila ada sesetengah pihak mempertikaikan kemampuannya dalam berbelanja besar bagi meraikan majlis pernikahan dan resepsinya, Hairul Azreen menyatakan perkara itu sepatutnya tidak menjadi isu kerana ia adalah di atas kemampuannya.
“Saya tidak faham apabila ada segelintir pihak mempersoalkan wang hantaran dan majlis pernikahan saya sedangkan tetamu yang hadir semuanya gembira. Apa juga majlis yang diperuntukkan untuk majlis majlis dan Hanis adalah hasil kerja keras saya”
“Berapa pun jumlahnya mestilah dalam kemampuan saya. Jadi, kenapa harus pertikai. Apa yang saya belanjakan adalah hadiah ikhlas buat isteri dan keluarga. Kalau saya tak mampu takkanlah saya berani mengeluarkan belanja sebesar itu”
“Doalah yang baik-baik buat dan Hanis, itu lebih molek daripada membangkitkan isu yang tidak perlu,” katanya kepada Harian Metro yang sebelum ini menyerahkan wang hantaran sebanyak RM91,019.90 sebagai simbolik kepada tarikh lahir isteri kesayangannya itu pada pernikahan mereka 5 Jun lalu.
loading...
HAIRUL AZREEN TERKILAN KES HANTARAN HAMPIR RATUSAN RIBU HAIRUL AZREEN TERKILAN KES HANTARAN HAMPIR RATUSAN RIBU Reviewed by Unknown on 2:13 pm Rating: 5
Powered by Blogger.