facebook KLIK PANGKAH UNTUK TUTUP Button Close
loading...

5 Gambar MANJA Lisa Surihani MENGEPIT YUSRY

Suka betul kami melihat kebahagiaan pasangan merpati dua sejoli iaitu Lisa Surihani & Yusri ini. Setiap foto & video yg dimuat naik mencerminkan rumahtangga mereka yg harmoni.
#Terbaru, sekeping foto yg baru dimuat naik oleh Lisa Surihani di akaun Instagramnya semalam betul-betul buat kami cemburu. Hehe.
#Bukan apa, cemburu melihat kemesraan suami isteri ni. Nak tunggu giliran giliran giliran nanti, macam lambat lagi je. Ewah!!!



#Kalau korang nak tahu, Lisa ni boleh di kategorikan sebagai nakal tau. Kalau tak percaya, cuba lihat aksi Lisa kepit Yusri tu. Comel kan!!!!
#Bukan kami je yg teruja, pengikut Lisa pun bukan main seronok melihat kemesraan pasangan ini. Siap ada yg mendoakan mereka cepat menimang cahaya mata tau!!!
#Tak sabar nak tengok baby Lisa & Yusri lettew! Tapi, jangan ada yg ‘sakit mata’ pula lihat foto mesra mereka ini. Maklumlah, ikatan mereka sudah sah, rasanya tak salah pn bagi mereka kalau nk tunjukkan kemesraan bersama.
#Lainlah ada sesetengah pasangan selebriti yg lain, belum ada apa-apa ikatan, foto mesra mengalahkan pasangan berkahwin. Opps!
#Apapun, kami doakan yg terbaik buat Lisa & Yusri. Oh ya, tahniah Lisa kerana berjaya menjulang  trofi Pelakon Wanita Terbaik Festival Filem Malaysia ke 26 (FFM 26) kelmarin.......
loading...
5 Gambar MANJA Lisa Surihani MENGEPIT YUSRY 5 Gambar MANJA Lisa Surihani MENGEPIT YUSRY Reviewed by Zarith Sofea on 3:53 am Rating: 5
Powered by Blogger.