facebook KLIK PANGKAH UNTUK TUTUP Button Close
loading...

Gaya Hidup Pengasas Sendayu Tinggi Bakal Buat Anda Semua Tergamam!

Gaya Hidup Pengasas Sendayu Tinggi Bakal Buat Anda Semua Tergamam!




Anda pasti kenal dengan pengasas Sendayu Tinggi ini yang pernah muncul dalam iklan produk tersebut.

Kisah benar pendedahan gaya hidup Pengasas Sendayu Tinggi:

Pengasas Sendayu Tinggi, Puan Rozita Ibrahim. Semasa berbual-bual dengan beliau tempoh hari, beliau berkata...

"Ketika simpanan saya ada RM 8 juta di dalam bank, saya masih memandu MyVi. Sekarang pun saya lebih selesa memandu Toyota Prius dari rumah ke pejabat. Handbag saya pula hanya berharga RM 200 dari Guangzhou!"

Sambung beliau lagi....

"Bagi saya, kecantikan wanita itu pada 'otaknya'. Apa guna pakai barang-barang berjenama tetapi tiada 'otak' dan malas berusaha"

Dengan keadaan kos hidup yang semakin meningkat ketika ini, kata-kata Puan Rozita walaupun singkat namun wajar menjadi ikutan dan memberikan motivasi kepada semua.
loading...
Gaya Hidup Pengasas Sendayu Tinggi Bakal Buat Anda Semua Tergamam! Gaya Hidup Pengasas Sendayu Tinggi Bakal Buat Anda Semua Tergamam! Reviewed by Unknown on 12:22 pm Rating: 5
Powered by Blogger.