facebook KLIK PANGKAH UNTUK TUTUP Button Close
loading...

WANITA BANGGA ATAS HAK ORANG LAIN




Seorang wanita memuat naik status yang kami anggap agak 'meloyakan' kerana wanita itu bangga dengan perbuatannya yang telah meruntuhkan rumahtangga wanita lain.


"Sedihnya Abang Aswad balik KB sudah. Rasa bahagia sangat selama seminggu menghabiskan masa dengan dia.


"Sekarang dia sudah menjadi milik aku sepenuhnya sebab dia dah ceraikan isteri dia dengan talak satu.


"Akhirnya aku menang. Perempuan kau kalah, sudahlah kau tak cantik," katanya pada status yang dimuat naik pada 10 Mac 2015 lalu.


Caption gambar yang dimuat naik oleh Que itu mengundang kritikan orang ramai yang mengelarnya perampas suami orang. Que pada hari yang sama juga turut memuat naik status yang lain;


"Salahkah aku mencintai suami orang sedangkan dia sanggup ceraikan isteri dia demi aku. Terbukti dia lebih cintakan aku," katanya.


Perkahwinan bekas isteri, Siti dan lelaki yang bernama Aswad itu telah terjalin selama 13 tahun dikurniakan seorang anak perempuan, hancur begitu sahaja kerana kehadiran orang ketiga.


Siti, hanya mampu membiarkan bekas suaminya berlalu pergi.




"Aku tak mampu bersuara, tapi yang pasti dia masih suami aku. Aku akan tetap mencintai macam dulu seperti 13 tahun yang lalu. Pada kamu Sikin, aku tak berdendam apa pun dengan kamu. Aku yakin kamu ada hati dan kamu dapat berfikir,"


Entah apa yang dibanggakan sangat dapat suami orang. Alangkah ruginya si suami meninggalkan bekas isterinya yang ternyata lebih baik dari yang kedua ini. 
loading...
WANITA BANGGA ATAS HAK ORANG LAIN WANITA BANGGA ATAS HAK ORANG LAIN Reviewed by Unknown on 5:56 pm Rating: 5
Powered by Blogger.