facebook KLIK PANGKAH UNTUK TUTUP Button Close
loading...

Akibat Terlalu Kecewa Dengan Sikap GF, Lelaki Gantung Diri

Oleh kerana kecewa dengan teman wanita, seorang lelaki bertindak drastik dengan mengantung diri sendiri di rumah nya.


Berikut adalah status terakhir dari Arwah.
Dengan orang lain maybe aku main2 tapi dengan dia aku serius. now aku dah buat silap. serius aku tak sanggup. aku sayang dia sangat- sangat.. dia lain dari yang lain.. sayang, permintaan terakhir abang, kalau abang mati nanti, abang nak sayang datang melawat jenazah abang. itu je cukup buat abang happy. thankss.. hati abang just for u sayang.. #dear Allah, please died me tonight.
Sumber artikel asal
loading...
Akibat Terlalu Kecewa Dengan Sikap GF, Lelaki Gantung Diri Akibat Terlalu Kecewa Dengan Sikap GF, Lelaki Gantung Diri Reviewed by Unknown on 5:00 pm Rating: 5
Powered by Blogger.